Wizualizacje a marketing nieruchomości

Wizualizacje a marketing nieruchomości

Wizualizacje 3D są zaawansowaną techniką marketingu obiektów oraz wspomagania projektów i inwestycji, które jeszcze nie powstały. Można ukazać przyszłe produkty wydobywając przy tym detale, które nie będą widoczne na co dzień a poważnie zwiększą atrakcyjność oferty. Taka forma prezentacji podkreśla wszystkie atuty i zalety naszego obiektu łącząc je w interaktywną całość. Wykorzystywane są tutaj multimedia dbają o ogólną estetykę i czytelność przekazu. Jest wspaniałe opakowanie dla naszego przyszłego produktu.

Nowoczesny marketing nieruchomości wykorzystuje wizualizacje architektoniczne jako jeden z podstawowych instrumentów skutecznej reklamy.

Wizualizacja 3D obejmuje wykonywanie zaawansowanych grafik komputerowych, prezentacji multimedialnych, przestrzennych pokazów w 3D, animacji komputerowych, aranżacji spotów reklamowych, zdjęć fotograficznych. W tak nowoczesny sposób można ukazać:

  • projekty przyszłych obiektów architektonicznych publicznego użytku np. modele stadionów, parków rozrywek, galerii handlowych itd.
  • aranżacje wnętrz łazienek, pokojów gościnnych, sypialni, całych domów itd.
  • modele w 3d nowych karoserii samochodów, samolotów, łodzi, nart, kombinezonów, obuwia sportowego
  • zapowiedzi imprez sportowych, kulturalnych
  • wystawy w muzeach i galeriach
  • w korzystnym świetle produkty konsumenckie.
inwestycja deweloperska

Skuteczne reklamowanie inwestycji w nieruchomościach

2 komentarze

  1. Paulina |

    Faktycznie wizualizacje potrafią być super – na niektórych to nawet nie widać czy to wizualizacja czy zdjęcie. Poziom fotorealizmu jest obłedny

Skomentuj

Musisz być zalogowany aby skomentować.