Wizualizacje a marketing nieruchomości

Wizualizacje 3D są zaawansowaną techniką marketingu obiektów oraz wspomagania projektów i inwestycji, które jeszcze nie powstały. Można ukazać przyszłe produkty wydobywając przy tym detale, które nie będą widoczne na co dzień a poważnie zwiększą atrakcyjność oferty. Taka forma prezentacji podkreśla wszystkie atuty i zalety naszego obiektu łącząc je w interaktywną całość. Wykorzystywane są tutaj multimedia dbają o ogólną estetykę i czytelność przekazu. Jest wspaniałe opakowanie dla naszego przyszłego produktu.
Nowoczesny marketing nieruchomości wykorzystuje wizualizacje architektoniczne jako jeden z podstawowych instrumentów skutecznej reklamy.
Wizualizacja 3D obejmuje wykonywanie zaawansowanych grafik komputerowych, prezentacji multimedialnych, przestrzennych pokazów w 3D, animacji komputerowych, aranżacji spotów reklamowych, zdjęć fotograficznych. W tak nowoczesny sposób można ukazać:
- projekty przyszłych obiektów architektonicznych publicznego użytku np. modele stadionów, parków rozrywek, galerii handlowych itd.
- aranżacje wnętrz łazienek, pokojów gościnnych, sypialni, całych domów itd.
- modele w 3d nowych karoserii samochodów, samolotów, łodzi, nart, kombinezonów, obuwia sportowego
- zapowiedzi imprez sportowych, kulturalnych
- wystawy w muzeach i galeriach
- w korzystnym świetle produkty konsumenckie.
2 komentarze
Faktycznie wizualizacje potrafią być super – na niektórych to nawet nie widać czy to wizualizacja czy zdjęcie. Poziom fotorealizmu jest obłedny